Minggu, 18 Desember 2011

Iparku Sue - 1

Hello.. Apa khabar semua.. Disini saya juga ada pengalaman yang boleh dikongsi bersama untuk renungan dan juga pedoman. Namaku Am (Bukan nama sebenar) berumur lingkungan 30-an. Tinggal dipangsapuri sederhana mewah di ampang. Ceritanya begini..




Saya mempunyai seorang adik ipar yang yang berstatus janda beranak dua yang tingal diblok bersebelahan denganku. Aku mempunyai tiga orang anak berumur 12, 8 dan 3 tahun.



Aku seorang guru sekolah Rendah Kebangsaan berhampiran tempat tinggalku dan hanya memakan masa lebih kurang 7 minit perlajanan dari rumahku ke sekolahku. Kisah aku dan adik ku bermula tahun ini apabila adikku meminta pertolongan untuk menjaga dua orang anaknya yang bersekolah di darjah satu dan tadika. Akulah yang menguruskan segala persekolahannya kecuali soal kewangan, dari pendaftaran hinggalah menghantar serta mengambil dan mereka juga tinggal dirumaku apabila adikku pergi bekerja.



Adikku bekerja sebagai seorang penyambut tetamu di salah sebuh hotel di Kuala Lumpur jadi shiftnya tidak menentu. Semua adik-adik iparku agak malu dan segan sikit dengan aku kerana sikapku yang agak pendiam tidak banyak bercakap dengan mereka kecuali ada perkara yang penting.



Kisah ini berlaku lebih kurang tiga minggu yang lalu dimana adikku menjadi mangsaku disebabkan terlalu hormat dan respek terhadapku. (Maklumkan Guru tentu ia respek) Ia bermula apabila aku berbincang dengannya berkenaan dengan disiplin anaknya yang ku rasakan terlalu buas dan nakal sahingga sukar dikawal. Semasa adikku menghantar anaknya kerumahku aku telah berpesan kepadanya agar dapat menemuiku pada selepas waktu sekolah nanti diatas sebab disiplin anaknya. Memandangkan ini berkenaan dengan hal anaknya maka ia tidak keberatan untuk kerumahku pada waktu tengahari selepas aku balik sekolah.



Waktu makan tengah hari ia datang ke rumahku untuk perkara yang kusebutkan tadi. Tapi aku berkata sekarang aku tengah sebin untuk menguruskan dua anakku dan anaknya yang akan bersekolah di sebelah petang. Anakku yang kecil aku letakkan dirumah pengasuh dan anaknya yang enam tahun bersekolah tadika dibawah pangsapuriku.



Semasa kami sama-sama menyiapkan budak-budak untuk ke sekolah kami langsung tidak bercakap walaupun sepatah dan aku dengan sikapku yang tidak akan bercakap sekiranya tidak ada perkara yang penting sehiggalah pada satu ketika apabila ia memakaikan kasut anaknya yang tadika aku pula sedang duduk memakai kasut sukanku dimana kami bertentangan. Mungkin ia tidak sedar yang aku sedari tadi memerhatikanya dimana Blous yang dipakaunya telucut satu butang dibahagian teteknya. (Tidak memakai bra rupanya) Memang jelas kelihatan di depan mataku sahinggalah ia mula menyedari akan perbuatanku yang memerhatikan teteknya semasa memakaikan kasut anaknya, adalah lebih kurang lima minit lamanya. Setelah menyedari apa yang berlaku ia terus memalingkan badan ke arah anakku yang sulung.



Sebelum menaiki kereta aku sempat memberikan kunci rumahku dan berpesan supaya ia tunggu saja dirumah sementara aku menghantar budak-budak ke sekolah agama. Dalam perjalananku aku dilanda perasaan bersalah dan berdosa diatas apa yang telah aku lakukan terhadap adikku. Aku tidak patut melakukan demikian walaupun ia berlaku bukan diatas kehendakku dan kehendak adikku. Dalam perjalanan pulang aku bercadang untuk meminta maaf diatas kelakuanku tadi, aku tidak mahu ia hilang rasa hormat terhadap aku yang dianggap sebagai penyelesai masalah kepada adik-adikku.



Setelah aku masuk kerumah aku lihat adikku sedang berbaring diatas sofa yang baru dibeli oleh isteriku hasil dari pengeluaran wang KWSP (Pemohonan Komputer tapi tak belipun) aku menyapanya. Aku memang tidak pernah tinggalkan bergitu juga siapa sahaja yang bertandang kerumahku akan ku suruh melakukan apabila masuk waktu kerana ia meupakan kewajipanku sebagai tuan rumah.



Dipendekkan.. Kami sama-sama duduk di dapur sambil makan goreng pisang yang ku beli dalam perjalanan pulang dari menghantar budak sekolah tadi.. Dalam perbincanganku dengan adikku aku sebagai seorang guru kaunseling di sekolahku telah menggunakan segala kepakaran yang aku ada untuk menasihatinya dalam mendidik anak supaya agar tidak terikut dengan suasana sekarang. Dalam peneranganku adikku tidak berkata sepatah pun kecuali bertanya apa yang tidak faham serta mengiakan apa yang aku kata sahinggalah sampai satu bab yang mana ia telah mengalirkan air mata dimana terkenangkan nasibnya yang ditinggalkan oleh suaminya yang terlibat dengan dadah..



Apabila ia menangis aku telah menghentikan ceramahku berkenaan dengan anaknya.. Sebaliknya memberikan semangat kepadanya supaya lebih gigih dan sabar untuk terus menghadapi hidup.. Memandangkan keadaan masih belum reda akupun mendekati dan duduk disebelah adiku sambil merenung wajahnya sambil mengelap airmatanya denga tisu yang memang ada diatas meja.



Tiba-tiba ia memautleherku sambil berkata..



"Abang.. Abanglah tempat Su mengadu dan membantu menyelesaikan masalah persekolahan anak-anak Su.."

"Kalau abang tak bantu tak tahulah apa yang terjadi pada anak Su. Su bekerja untuk memberi ia makan disamping mencari wang persekolahannya.."



Entah syaitan mana yang merasukku akupun tidak tahu.. Dengan sepontan aku mencium dahi adikku sambil..



"Su jangan risau selagi abang ada abang akan bantu anak Su dalam persekolahan ini.."



Aku tiba-tiba semakin ghairah apabila mencium dahi adikku kucium dan kukucup lama-lama sahinggakan kulihat adiku tersipu-sipu malu. Dalam aku memerhatikan mukanya sambil aku mententeramkan perasaan adikku aku terpandang biah dadanya dari celah blous yang dipakai.. Aku semakin ghairah. Niat untuk aku memohon maaf diatas perbutanku sebekum ini telah hilang dari ingatannku sebaliknya perasaan ingin merasai apa yang aku nampak semakin memuncak sehinggalah aku dengan perlahan memasukkan tanganku ke dalam bajunya sambil mencekup seluruh payudara sebelah kirinya. (Payudara sebelah kiri adalah kelemahan perempuan dalam menahan nafsu) Ia tersentak dengan perbuatanku dan cuba untuk mengelak dan berkata sesuatu kepadaku.



Dengan pantas akupun mengucup mulutnya sebelum keluar kata-katanya. Lama juga aku mengucup sambil aku ramas-ramas payudara yang sebelah kiri.. Sahinggalah ia melepaskan mulutnya dari mulutku.. Aku lihat adikku sudah tidak karuan lagi.. Ia mula mendesah.. Dan matanya sudah mula mengecil.. Aku berbisik.. Kita duduk atas sofa.. Ia tidak membantah.. Dalam perjalananku ke sofa yang jauhnya lebih kurang 7 meter aku tidak melepaskan tanganku sebaliknya kedua tangan memeluk serta mendukungnya ke sofa..



Sampai di sofa aku minta izin untuk menanggalkan bajunya.. Tapi ia mambantah..



"Malulah bang.. Nak malu dengan sapa.." Aku bertanya..

"Malu dengan abang.. Kan abang dan nampak Su punya.. Apa nak dimalukan.."



Setelah beberapa kali memujuk baruah ia membenarkan aku membuka bajunya.. Setelah bajunya kubuka maka terserlahlah kedua-dua bukit yang tidak diteroka hampir enam tahun agakku. Maklumkan ia berkahwin ketika menunggu keputusan SPM dan ditinggalkan dua ahun setengah kemudian dan sekarang ia berumur 25 tahun.



Akupun tidak menunggu lama untuk meneroka bukit idaman yang menggodakudalam hatiku alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan.. Aku memeluknya dari belakang sambil keda tanganku meramas serta menggentil kedua-dua teteknya sambil aku mencium tengkuknya.. Dalam aku melakukan bergitu batangku telah bangun hampir 100 % dalam Track Bottomku. Aku terasa punggung adikku bergoyang-goyang melenyek batang ku dari luar. Kain batik yang dipakai adikku agak nipis menyebabkan kote ku seolah-olah tersepit dicelah-celah punggung.



Lama juga aku melakukan demikian adalah dalam 10 minit. Kemudian aku meminza izin untuk memeluknya daru depan.. Memandangkan adiku ini agak pendik dan kecil orangnya maka apa bila aku peluk teteknya betul-betul kena pada rusukku. Ku gosok-gosok teteknya pada rusukku yang masih berbaju.. Setelah kutanggalkan bajuku aku lakukan lagu seperti tadi..



"Aahh.. Aaahh" kedengaran suaranya..



Terasa hangat teteknya. Lebih kurang tiga minit ku gosok teteknya aku terus berlulut dan terus saja memaut pinggangnya serta mulutku mencari puting payudara kirinya. Iilah petua orang tua kalau nak membuka nafsu perempuan maka asaklah bahagian sebelah kiri seperti telinga, tengkuk, ketiak, rusuk, pangkal peha dan lebih lagi teteknya..



Setelah hampir 10 minit aku nyonyot puting teteknya yang sebelah kiri aku terus menanggalkan kain batiknya serta pantiesnya. Ku lihat di celah pantiesnya sudah basah. Aku cuba untuk menjilat tapi tidak dibenarkan. Tapi aku tidak berputus asa. Ia tidak benarkan aku jilat tapi jari hantuku telah sedia untuk memainkan permata yang hilangnya. Dibantu dengan air masi yang dan basah maka mudahlah kerjaku untuk menggosok serta menggentil biji kelentitnya.



Aku dapat perhatikan Su sudah tidak tentu arahlagi bila aku lakukan demikian.. Dengan tidaj ku sedari tangan Su telah mencari tali ikatan trak bottomku dan cuba melondehkan kebawah. Terkejut besar Su apa bila melihat aku memang tidak memakai seluar dalam. Memang kebiasaanku kalau tak kerja memang jarang pakai seluar dalam, kegemaran isteriku, ia suka lihat aku tak pakai suspender. Dengan lembut Su meramas-ramas batang yang tidaklah besar sangat hanya lebih kurang enam inci sahaja, standard la orang melayu punya.



Mungkin Su dan tak tahan dengan perlakuan yang kulakukan.. Ia telah menarik batangku ke arah gua idaman.. Tetapi aku masih belum bersedia untuk itu.. Sebaliknya aku hanya menggosok-gosokkan pela batangku ke biji kelentitnya.. Beberapa kali.. Ini adalah cara yang digunakan oleh isteriku apa hendak kongkek mesti kena gosok dulu dekat bijinya kalau tidak.. Tidak kick katanya.. Maka akupun praktikakkan pada Su adik iparku..



"Sedapnya bangg.. Patutlah Kakak sangat sayang dengan abang rupanya abang pandai dalam hal ini.. Lagi.. Bang.. Lagi.."



Semakin laju kugosok pada biji kelentitnya sahinggakan kurasakan seperti naik kebas kepala ku.. Cara ini adalah merupakan latihan supaya lambat keluar denganb meggosokkan kepala batang ke biji kelentit pasangan..



"Su.. Abang minta izin nak masuk dalam Su punya boleh tak.." Su tak berkata apa-apa melainkan menganggukkan kepala sahaja..

"Bolehkan Su.. Ya bang.. Su rela bang.. Walaupun abang.. Abang ipar Su.. Su relah menyerahkan mahkota Su yang telah hampir enam tahun tidak terusik ini bang.. Lakukanlah bang.. Tapi abang kena berjanji dengan Su agar tidak menceritakan perkara ini pada kakak.. Kesian kakak.. Kakak seorang yang setia dan taat pada abang Su tak sanggup melihatnya sediah kerana perbuatan kita bang.."

"Baiklah Su.. Su jangan bimbang.. Abang tidak akan menceritakan perkara ini kepada sesiapa puna meliankan kita berdua sahaja yang tahu perkara ini.. Kalau bergitu cepatlah Bang Su sudah tak tahan ni.. Su baring ya bang.. Su terus baring diatas sofa milik isteriku.."



Aku sendiri pun tidak pernah melakukan diatas yang berharga RM 1800 itu. Kalulah isteriku tahu mati aku dikerjakan.. Dengan perlahan-lahan aku menghalakan torpedoku kesasaran yang telah di tetapkan.. Kuletakkan kepala batangku betul-betul diatas biji kelentit Su.. Kugosok-gosokan supaya basah dan licin. Kutolak perlahan-lahan..



"Bang cepatlah bang" tolak lagi rintih Su..



Kuturuti kehendaknya.. Ku sorong perlahan-pahan supaya masuk dengan mudah dan tidak menyakitkan.. Maklumkan kebun telah lama tidak dibajak tentu tanahnya keras dan liat. Suku dari kepala batangku telah berada didalam cipap Su..



"Perlahan sikit bang.. Sakit.. Ni.."



Aku memberhentikan tolakan.. Dan kutolak lagi perlahan..



"Sakit bang.. Perlahan-lahan sikit.. Ini perlahanlah ni.. Kenapa sakit bang.."

"Su.. Su lama buat benda ni tentulah sakit.. Sebab lubang Su ni semakin sempit akibat sudah lama tidak di digunakan.. Tetapi Su jangan bimbang.. Selepas ini abang akan pastikan.. Lubang Su sentiasa digunakan dan tidak sakit lagi okay.." "Boleh kan.. Soalku.. Ya bang.. Kalau macam ini hari-hari pun Su sanggup lakukan demi untuk abang.."



Dalam aku berbisik mengalihkan fikirannya supaya tidak memikirkan sakit aku sorong lagi perkahan-lahan.. Sudah tiga suku batangku berada di dalam cipap Su..



"Bagaimana Su.. Sakit lagi.."

"Sudah kurang bang.. Eee.. Gelinya bang.. sudah masuk habis ke bang.."

"Belum lagi Su.. Ada lagi sikit."

"Tolak lagi bang.."

"Baiklah.. Su.. Su sudah bersedia untuk tolakan yang terakhir abang.."

"Ia bang.. Lakukanlah.."



Setelah mendapat lampu hijau dari Su.. Akupun perlahan-lahan menolak batangku sahingga kepangkalnya dan terasa hujung kepala zakarku terkena sesuatu yang keras.. Su.. Semakin gelisah ketika aku menekan.. Batangku sedalam-dalamnya.. Bagaimana



"Su.. Boleh abang lakukan sorong tarik.."

"Nanti bang.. Biar Su tenang dulu.. Su sudah tak tahan ni.. Maklumkan hampir enam tahun Su tak dapat benda ini.."



Bersambung . . . .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar